SPRAWOZDANIE Z WYNIKÓW ZBIÓRKI PUBLICZNEJ
Informuję, że na podstawie pozwolenia nr 45/2012 z dnia 11 października 2012 Fundacja Przyjaciele Braci Mniejszych z siedzibą w Jabłonnie, ul. Modlińska 107 b
przeprowadziła zbiórkę publiczną.
Zbiórka publiczna odbyła się od dnia 11.10.2012 do dnia 30.09.2013
Cel zbiórki:
*niesienie pomocy porzuconym i pokrzywdzonym zwierzętom,
*zapewnienie naszym podopiecznym właściwej opieki weterynaryjnej poprzez zakup leków, środków higienicznych, środków na odpchlenie, operacje, kastracje, sterylizacje,
*zapewnienie bezdomnym zwierzętom odpowiednich warunków do życia poprzez zakup bud, legowisk, karmy,
*organizowanie schroniska poprzez zakup środków odkażających, materiałów budowlanych.
1. Suma zebranych ofiar pieniężnych wyniosła łącznie: 60.676,73 zł, wg poniższych form
zbiórki publicznej:
-wpłaty na konto w kwocie: 41.471,48 zł
*775,00 zł zbiórka Florek
*175,00 zł zbiórka Badi
*727,00 zł zbiórka Lilka
*1.183,00 zł zbiórka Dafi
*1.324,61 zł zbiórka Abi
*5.576,67 zł zbiórka Yorki
*akcja Kup Pustaka na domek dla psiaka: 17.377,20 zł
*Wirtualna adopcja: 9.965,00 zł
*darowizny: 4.368,00 zł
–datki do puszek kwestarskich w kwocie: 11.385,25 zł,
-sprzedaż przedmiotów i usług, w kwocie: 7.820,00 zł.
*11 kubków z logo fundacji po 25,00 zł = 275,00 zł
*26 smyczy z logo fundacji po 10,00 zł = 260,00 zł
*7 breloków z logo fundacji po 5,00 zł = 35,00 zł
*290 kalendarzy po 25 zł = 7.250,00 zł
2.Rodzaj i ilość zebranych ofiar w naturze:
*karma sucha: 1032 kg
*karma mokra w puszkach: 102 sztuki po 1 kg, 15 sztuk po 40 dag
*48 misek
*1 kaganiec
*152 kołder
*89 koce
*12 swetrów
*14 ręczników
*9 poduszek
* 62 kg makaronu
* 14 g ryżu
*4 smycze
*9 szczotek do czesania
*4 dywany
*18 zabawek gumowych
3. Łączne koszty przeprowadzenia zbiórki: 2.161,61 zł,
*ulotki reklamowe i banner z logo Fundacji Przyjaciele Braci Mniejszych w kwocie 271,21zł,
*legitymacje dla pracowników Fundacji Przyjaciele Braci Mniejszych, żeby można było przeprowadzić zbiórkę w kwocie 70,40 zł,
*honorarium dla muzyków Kasi Kowalskiej w kwocie 1.700,00 zł
*obsługa konta: 120,00 zl
4. Suma zebranych ofiar pomniejszona o wskazane koszty: 58.515,12 zł
5. Podział dochodów ze zbiórki publicznej, w ramach poszczególnych celów z wymienieniem
wykonanych zadań:
a) Pieniądze: 58.515,12 zł:
*775,00 zł- Operacja Florka
*120,00 zł – Badi karma
*55,00 zł – Badi artykuły higieniczne
*562,00 zł – Lilka operacja
*165,00 zł – Lilka rehabilitacja
*1.183,00 zł – Dafi operacja
*8.171,00 zł – więźba dachowa w pawilonie
*250,00 zł – opieka lekarska Abi
*450,00 zł – 3 słoiczki kremu dla Abi
*214,34 zł – leki Abi
*68,00 zł – karma Abi
*1.450,00 zł – Zabiegi pielęgnacyjne Yorki
*600.00 zł. – zakup karmy dla Yorków
*3.500,00 zł – opieka lekarska Yorki
*717,37 zł- zakup wagi platformowej weterynaryjnej 300 kg 52×95 cm
*29.969,41 zł – zakup materiałów budowlanych na pokrycie dachu
*9.245,00 zł zakup karmy dla psów (Wirtualna adopcja)
*1.020,00 zł – makaron
b) Dary rzeczowe:
*cel: wykarmienie bezdomnych zwierząt: karma sucha, karma w puszkach, makaron, ryż, miski
*cel: zapewnienie psom warunków do spania: koce, kołdry, poduszki, swetry, pościel, ręczniki, dywany
*cel: bezpieczeństwo psa: kaganiec
*cel: zapewnienie psom warunków do wyjścia na spacer: smycze
*cel: pielęgnacja psów: szczotki
*cel: zabawa psów: zabawki gumowe