SPRAWOZDANIE Z WYNIKÓW ZBIÓRKI PUBLICZNEJ
Informuję, że na podstawie pozwolenia nr 392/2013 z dnia 15 października 2013
Fundacja Przyjaciele Braci Mniejszych z siedzibą w Jabłonnie, ul. Modlińska 107 b
przeprowadziła zbiórkę publiczną.
Zbiórka publiczna odbyła się od dnia 15.10.2013 do dnia 30.10.2014
Cel zbiórki:
*niesienie pomocy porzuconym i pokrzywdzonym zwierzętom,
*zapewnienie naszym podopiecznym właściwej opieki weterynaryjnej poprzez zakup leków, środków higienicznych, środków na odpchlenie, operacje, kastracje, sterylizacje,
*zapewnienie bezdomnym zwierzętom odpowiednich warunków do życia poprzez zakup bud, legowisk, karmy,
*organizowanie schroniska poprzez zakup środków odkażających, materiałów budowlanych.
1. Suma zebranych ofiar pieniężnych wyniosła łącznie:113.442,57 zł, wg poniższych form
zbiórki publicznej:
-wpłaty na konto w kwocie: 98.429,12 zł
*3.008,00 zł zbiórka Łapek
*938,00 zł zbiórka Bonetti
*4.460,00 zł zbiórka Stokrotka
*1.128,00 zł zbiórka Forest
*673,04 zł zbiórka buda
*akcja “budowa schroniska”: 8.081,23zł
*1%: 33.530,68 zł
*Wirtualna adopcja: 14.627,00 zł
*darowizny: 31.983,17 zł
-datki do puszek kwestarskich w kwocie: 8.248,45 zł,
-sprzedaż przedmiotów i usług, w kwocie:.6.765,00 zł
*14 kubków z logo fundacji po 25,00 zł = 350,00 zł
*9 smyczy z logo fundacji po 10,00 zł = 90,00 zł
*15 breloków z logo fundacji po 5,00 zł = 75,00 zł
*250 kalendarzy po 25 zł = 6.250,00 zł
2.Rodzaj i ilość zebranych ofiar w naturze:
*karma sucha: 1852 kg
*karma mokra w puszkach: 158 sztuki po 1 kg, 8 sztuk po 40 dag
*18 misek
*62 kołder
*529 koce
*52 ręczników
*18 poduszek
* 48 kg makaronu
*62 smycze
*48 obroży
*18 szczotek do czesania
*4 dywany
*16 zabawek gumowych
*5 bud dla psów
3. Łączne koszty przeprowadzenia zbiórki: 210,40 zł,
*legitymacje dla pracowników Fundacji Przyjaciele Braci Mniejszych, żeby można było przeprowadzić zbiórkę w kwocie 70,40 zł,
*obsługa konta: 140,00 zl
4. Suma zebranych ofiar pomniejszona o wskazane koszty: 113.232,17 zł
5. Podział dochodów ze zbiórki publicznej, w ramach poszczególnych celów z wymienieniem
wykonanych zadań:
a) Pieniądze: zł:
*1080,00 zł- Operacja Łapka
*300,00 zł- prześwietlenie i leki Łapek
*600,00 zł II operacja Łapka
*117,00 zł karma Łapek (reszta pieniędzy ze zbiórki na Łapka przeszła na zapłatę za wybiegi zewnętrzne dla psów)
*804,00 zł operacja Stokrotki
*348,00 zł zdjęcie załamanej kończyny, usunięcie gwoździ, zamknięcie rany Stokrotka
*300,00 zł karma Stokrotka (reszta pieniędzy ze zbiórki na Stokrotkę: 3.008,00 zł przeszła na psa o imieniu Łapek)
*120.00 zł badania krwi Bonetti
*795,00 zł karma Bonetti
*920,00 zł leczenie nużycy Forest
*208 zł karma Forest
*600,00 zł zakup budy drewnianej
*4.034,83 zł zapłata za szambo
*9.026,57 zł zakup karmy dla psów
*7.200,00 zł – makaron
*5.460,60 zł zapłata za grzejniki
*12.163,27 zł piec
*12.759,00zł drzwi część socjalna
*6.399,90 zł hydraulika
* 24.000 zł podłoga
* 25.996,00 zł wybiegi zewnętrzne dla psów
b) Dary rzeczowe:
*cel: wykarmienie bezdomnych zwierząt: karma sucha, karma w puszkach, makaron, miski
*cel: zapewnienie psom warunków do spania: koce, kołdry, poduszki, ręczniki, dywany, budy
*cel: zapewnienie psom warunków do wyjścia na spacer: smycze, obroże
*cel: pielęgnacja psów: szczotki
*cel: zabawa psów: zabawki gumowe