SPRAWOZDANIE Z WYNIKÓW ZBIÓRKI PUBLICZNEJ

Informuję, że na podstawie pozwolenia nr 392/2013 z dnia 15 października 2013

Fundacja Przyjaciele Braci Mniejszych z siedzibą w Jabłonnie, ul. Modlińska 107 b

przeprowadziła zbiórkę publiczną.

Zbiórka publiczna odbyła się od dnia 15.10.2013 do dnia 30.10.2014

Cel zbiórki:

*niesienie pomocy porzuconym i pokrzywdzonym zwierzętom,

*zapewnienie naszym podopiecznym właściwej opieki weterynaryjnej poprzez zakup leków, środków higienicznych, środków na odpchlenie, operacje, kastracje, sterylizacje,

*zapewnienie bezdomnym zwierzętom odpowiednich warunków do życia poprzez zakup bud, legowisk, karmy,

*organizowanie schroniska poprzez zakup środków odkażających, materiałów budowlanych.

1. Suma zebranych ofiar pieniężnych wyniosła łącznie:113.442,57 zł, wg poniższych form

zbiórki publicznej:

-wpłaty na konto w kwocie: 98.429,12 zł

*3.008,00 zł zbiórka Łapek

*938,00 zł zbiórka Bonetti

*4.460,00 zł zbiórka Stokrotka

*1.128,00 zł zbiórka Forest

*673,04 zł zbiórka buda

*akcja “budowa schroniska”: 8.081,23zł

*1%: 33.530,68 zł

*Wirtualna adopcja: 14.627,00 zł

*darowizny: 31.983,17 zł

-datki do puszek kwestarskich w kwocie: 8.248,45 zł,

-sprzedaż przedmiotów i usług, w kwocie:.6.765,00 zł

*14 kubków z logo fundacji po 25,00 zł = 350,00 zł

*9 smyczy z logo fundacji po 10,00 zł = 90,00 zł

*15 breloków z logo fundacji po 5,00 zł = 75,00 zł

*250 kalendarzy po 25 zł = 6.250,00 zł

2.Rodzaj i ilość zebranych ofiar w naturze:

*karma sucha: 1852 kg

*karma mokra w puszkach: 158 sztuki po 1 kg, 8 sztuk po 40 dag

*18 misek

*62 kołder

*529 koce

*52 ręczników

*18 poduszek

* 48 kg makaronu

*62 smycze

*48 obroży

*18 szczotek do czesania

*4 dywany

*16 zabawek gumowych

*5 bud dla psów

3. Łączne koszty przeprowadzenia zbiórki: 210,40 zł,

*legitymacje dla  pracowników Fundacji Przyjaciele Braci Mniejszych, żeby można było przeprowadzić zbiórkę w kwocie 70,40 zł,

*obsługa konta: 140,00 zl

4. Suma zebranych ofiar pomniejszona o wskazane koszty: 113.232,17 zł

5. Podział dochodów ze zbiórki publicznej, w ramach poszczególnych celów z wymienieniem

wykonanych zadań:

a) Pieniądze: zł:

*1080,00 zł- Operacja Łapka

*300,00 zł- prześwietlenie i leki Łapek

*600,00 zł II operacja Łapka

*117,00 zł karma Łapek (reszta pieniędzy ze zbiórki na Łapka przeszła na zapłatę za wybiegi zewnętrzne dla psów)

*804,00 zł operacja Stokrotki

*348,00 zł zdjęcie załamanej kończyny, usunięcie gwoździ, zamknięcie rany Stokrotka

*300,00 zł karma Stokrotka (reszta pieniędzy ze zbiórki na Stokrotkę: 3.008,00 zł przeszła na psa o imieniu Łapek)

*120.00 zł badania krwi Bonetti

*795,00 zł karma Bonetti

*920,00 zł leczenie nużycy Forest

*208 zł karma Forest

*600,00 zł zakup budy drewnianej

*4.034,83 zł zapłata za szambo

*9.026,57 zł zakup karmy dla psów

*7.200,00 zł – makaron

 *5.460,60 zł zapłata za grzejniki

*12.163,27 zł piec

*12.759,00zł drzwi część socjalna

*6.399,90 zł hydraulika

* 24.000 zł podłoga

* 25.996,00 zł wybiegi zewnętrzne dla psów

b) Dary rzeczowe:

*cel: wykarmienie bezdomnych zwierząt: karma sucha, karma w puszkach, makaron, miski

*cel: zapewnienie psom warunków do spania: koce, kołdry, poduszki, ręczniki, dywany, budy

*cel: zapewnienie psom warunków do wyjścia na spacer: smycze, obroże

*cel: pielęgnacja psów: szczotki

*cel: zabawa psów: zabawki gumowe